Wi & Zu = Sisters



Wika i Zuzia to siostry cioteczne :) Tata Zuzi jest bratem Taty Wi;p  Tatusiowie spędzali swoje dzieciństwo razem a ich więź rodzinna jest bardzo silna ,sądze że do dziś tak jest. Obaj bracia w razie potrzeby stana za sobą murem , zawsze chciałam by Wika tez miała starsza lub młodsza siostrę do zabawy ,powierniczkę  nieważne  czy to rodzona siostra czy cioteczna .
Gdy Zuzia się urodziła Wika była podekscytowana Małym Człowiekiem chciała bujać w leżaku itp. trzeba było uważac;p W miare jak Zuzia rosła Wika straciła zainteresowanie siostra i nie będę ukrywać że było inaczej. Myśle ze Wika wystraszyła sie zwyczajnie sytuacji nagle Mała Zuzia :chodzi ,cche się bawić ,zaczepia ;p Wika miała mine podczas Świat o co kaman;p jak to Ona chodzi? i wydaje dżwieki? hihih . Stwerdziłam ze poczekam az Wika sama zapragnie z Zuzia się bawic ,w końcu musza się poznac jak to się mowi wyczuć . Przyszedł czas i Wika często kazala pokazywać sobie fotki na laptopie ,dzieci i innych członków rodziny oraz znajomych . Zawsze gadała do tych zdjęć typu :dzwoń,chodz idziemy na zdjęcia Zuzi reagowała bardzo ochocze typu gdzie jest, co robi ,chodz się bawic itp. Dziewczyny maja za sobą już kilka wspólnych zabaw ,pogaduszek;p Wikusia siostra jest zachwycona dopada ja i całuje;p i niema końca tym buziakom jakby jej 100lat nie widziala i nacieszyć nie mogła;p Bawia się obie grzecznie ,dziela wafelkami baaa nawet karmia, Wika Zuzie głaszcze i tuli wręcz oglada ja z pełnym zachwytem!!! Na jednym z zdjęć jakie tu zobaczycie widać jak Wi oglada Zuze ,która ciapnol komarek i Zuzia miała skrzywiona mine na co Wika :pokaz mi co Ci zrobił ?pocałuje! Po każdym spotkaniu kobietek Wika rozpacza za Zuzia z jednej strony mi przykro ze wyje dosłownie a  z drugiej bardzo się ciesze ze ich relacje sa tak dobre z pewnością zaowocuje to na przyszłość pięknymi wspomnieniami z dzieciństwa. Można powiedzieć ze moje marzenie jest spełnione ,fajnie by było gdyby wszystkie dzieciki w rodzince się kochaly i często razem bawiły . Ja sama mam takie cudne wspomnienia z dzieciństwa i uwielbiam słuchac jak mój Maz opowiada jak łobuzował z Tata Zuzi i nie tylko z tych słow i wspomnien bije tyle ciepla i miłości. W dorosłym już zyciu tak mało doceniamy to co mamy .....







11 komentarzy:

  1. Dobrze że się fajnie rozumieją :)
    Śliczne ksieżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sie ciesze jest to bardzo wazne dla mnie moze tymbardziej ze ja sama jestem jedynaczka

      Usuń
  2. Ojej, jakie słodkie księżniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda;p nasze najpiekniejsze gwiazdoliny w rodzinie:)

      Usuń
    2. każde dziecko jest piękne nie ma wyjątku że najpiękniejsze czy mniej piękniejsze!!!

      Usuń
    3. zgadzam się:) to taka przenośnia tak się mówi;p NAJPIEKNIEJSZA MOJA ITP;P dla każdej matki jej dziecko jest to NAJ i nic w tym dziwnego:) a nie wiem ANONIMIE czy dobrze przeczytałaś/łes ze w naszej rodzinie jest dodane;p mogłam napisac NAJPIEKNIEJSZE I JEDYNE;P bo więcej dziewczynek nie ma;p czekamy tylko na jedna Muszkieterke do kompletu;p i śmiem twerdzic ze będzie ona NAJ ;)

      Usuń
  3. Obie są cudowne i fajnie, że się dogadują :) Zdjęcie z językami jest dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. baaardzoooo lubie to zdjecie, całusnice nasze;p

      Usuń
  5. wesoło u Was zapraszam do rozmowy http://puszeczkadoherbaty.blogspot.com/2013/08/sobotni-zakupingbedzie-po-polskiemu.html

    OdpowiedzUsuń