november please be good to me .....


Mamy listopad teoretycznie się ciesze... bo 26 MAM URODZINY jejejeje ;p znowu będe starsza o kolejny roczek ,bogatsza o pare kilo zmartwień  i doświadczeń.
Miesiąc zaczynał się iście jak opera mydlana usłany pasmem sukcesów bo wywojowałam z moim lubym pewne kwestie w domowej hierarchii , ugrałam jedna wolna sobote tylko dla matki! i takie tam małżeńskie plusy ;p
Wymusilam wręcz rozmowe o wakacjach wiem że jak zacisne troszku pasa to Bułgarię zamienie na Rodos;p
Przede wszystkim wiele wiele myślałam co by zmienic co usprawnić, co robic ..... Taki myślowy bałagan jest u mnie zawsze gdy kisze sie w domu.... czemu kisimy bo Wika nasza złapała jakieś dziadostwo od poniedzialku temperatura 40stopni na pokładzie;/ marudzenie ,wiszenie na mamusi ZERO jedzenia;////
Dzis lepiej goraczka opada został maly klopot .....

JEDZENIE skurczył sie Małej żołądek i nie chce nic jeść walcze ,wojuje ,błagam :(((( ręce mi opadaja już raz to przerabiałam już raz wyłam na kłopoty z jedzenie wiecej niechce aż strach ogarnia mnie jak o tym myśle ile przeszliśmy w tej kwestii.
Plusów choroby nie ma żadnych nigdy ale na pewne sprawy patrze inaczej.
Dziękuje wam drodzy czytelnicy ,fani za wsparcie Matki podczas choroby Wikowej było mi to niezmiernie potrzebne i tak naprawde wyszło na kogo moge liczyć ,kto o nas myśli i wspiera. Dla kogoś te zwykle ZDRÓWKA nie znaczy nic dla mnie naprawde wiele bo sa ludzie zdawalo by sie bliscy nam tacy ,którym ja pomoglabym o każdej porze dnia i nocy .... nie wysilili sie nawet by napisac ten jeden wyraz.... przykre.



Jak pisałam wam na FB post ten będzie zbiorem myślowym calego tygodnia wiec lecimy dalej....

Na tapete w tym tygodniu brałam pokoik Wikowy ,łóżko stało przy samym grzejniku w zasadzie było jego częscia wiec troszke poszurałam meblami .
Matka lubi gadżety ale kto nie ?
Wika w swym pokoiku ma to co musi i lubi .
Podstawą jest wygoda .
MINKY = kocyki i tak ja Matka mialam praktycznie wszystkie dostępne produkty znanych lub mniej firm ,które szyja koce,poduszki i inne cuda z Minky.
Pozwole sobie dla was zrobić ranking moich ulubionych marek.
Minkowa top lista w naszym świecie:
1 miesce : La Millou oraz MayLily oraz  Fluffy Colurs,
2 miejsce : Belle-Petite ,Paterusek
WSZYSTKIE TE FIRMY CAŁYM SERCEM POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jakość jest na najwyższym poziomie i nikt rozczarowany nie bedzie.
Jeśli Matce dane będzie pzonać inne marki napewno wam o nich napisze.

Na zdjęciach Wikowe ,królestwo.


W tym tygodniu też ja Matka pokochałam MODE ;p a co też moge;p żecz jasna gustu mam tyle pewnie co kot napłakał ale jednak jakies tam swoje typy mam;p no to wam pokaże ;p
Hot motyw to print zwierzęcy wiec i w naszej szafie się znalazł ,mamy też futra i kożuszki ,MINKY jako idealne nakrycie głowy.

na zdjęciu bluzy CUBUS bardzo mięsiste i cieple 

Botki zimowe z futrem dla Adka by ZARA 

emu by NEXT i tez dla Adka 



Miś dla misia Adka by REkids

NA ZIME OBOWIĄZKOWO KOMINIARKA



w cieplejsze dni Wika na swej głowie nosi H&M


print zwierzęcy na legginsach czemu nie? by H&M

wygoda to podstawa ! dresy by REkids

ZA TŁO Matce robił kocyk od  Belle-Petite

W większości Galerii już stroja sie choinki ,leci muzyka świąteczna to czas i sugnal dla mnie ROBIMY LISTE PREZENTÓW ;p ale ale i na ten pomysl wpadła ciocia od Ile d'Amour więc my wam podlinkujemy liste owej cioci;p i podrzucimy swoje trzy grosze:)

Wika moja to taka mamusia matkuje Adkowi i swoim Lalom . Wika dzieci swe kocha i tacha za soba wszedzie nawet na nocnik;p i poważnie myśle o wozku bliźniaku dla lalek;p
Ukochanym pierworodnym Wikowym jest bobas od STUDIO-DOLL ,który to kontrowersje wzbudzał nazywany tez byl paskudnym potworem itp itd hmmmm Wika jakby ma to w nosie i nazywa Lale "NAJKOSIAŃSZA NA ŚWIECIE" i to jest najważniejsze to że dziecko me jest zadowolone i szczęsliwe !



Bardzo DZIĘKUJEMY STUDIO-DOLL za wspaniały prezent dla Wiki ,ktory daje jej mase radości każdego dnia!!!

Prywatnie "mame" lalek REBORN bardzo lubie , Ola postanowila wyróżnic mnie i nazwała jedną lale moim imieniem!!!!!

tak wygladam JA ILONA w wersji lalkowej .Jeśli chcecie zobaczyc więcej zdjęc zapraszam o TU


Pozostając w temacie lalek,prezentów i swiat ......
 Z OKAZJI MOICH URODZIN ,KTÓRE BEDA 26 LISTOPADA RAZEM Z STUDIO-DOLL ORAZ Z Martynkowe-Chwile ,które będzie nas jak zawsze wspierało MAMY DLA WAS KONKURS!!!!!! DO WYGRANIA BĘDZIE LALKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WYPATRUJCIE INFORMACJI O KONKURSIE ZABAWA RUSZA 26 LISTOPADA!!!!!!!!

UFFFF juz chyba Matka wszystkie myśli swe przelała a teraz zmykam do mojej chorowitki :(



24 komentarze:

  1. Widzę, że Mama szalejesz z zakupami :) Co do choroby - MY Wam zdrówka nie życzyliśmy, ale wiesz że życzymy z całego serca... Sami mamy problemy z dzieciaczkami i człowiek o wszystkim innym zapomina w takim momencie... Dziś znów zaliczyliśmy pobyt w szpitalu, na szczęście jesteśmy już w domu... :/ A z jedzeniem chyba musisz poczekać cierpliwie i może zacznie sama jeść, nie ma co zmuszać bo nic nie zdziałamy tym niestety... Trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem nie mialam was na myśli ... to dłuższa rozmowa na tel ;p ja wiem ze pewnie panikuje z jedzeniem wiem wiem glupia jestem ale tak sie boje bo niechce znowu przechodzic przez ten koszmar:(( my wam zdrowka zyczymy bardzo najwyzsza pora na wspolne zabawy rodzeństwa ,spacery i wypady. a wszystko psuja te dziadoskie choroby:((

      Usuń
    2. Wiem jak my po jelitówce walczyliśmy z Zuzią, nic nie jadła tylko chrupki kukurydziane... A potem jakoś sam apetyt wrócił. U Was też tak będzie, szybko Wika zacznie jeść i będzie pięknie i zdrowo rosła :*

      Usuń
    3. mam nadzieje serio bo oszaleje;//////// :*

      Usuń
  2. leginsy bombastyczne i dres z miskiem musze miec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana dres reserved 30zł!!!!!!! matka mistrzynia okazji ;ppp

      Usuń
  3. Trzymajcie się bidulki i dużo zdrówka życzymy! No i ściskamy mocno, mimo, że ostatnio tak rzadko zaglądamy:(

    ps. super tablica, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Kochana :******** <3 tesknimy za wami ale wiem jak jest ciezko wszystko pogodzic.
      tablica allegro :)

      Usuń
  4. NAJLEPSZEGO!!!!!
    ależ fantastyczna ta lala :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:*** za pare dni bedzie takak do wygrania:)))

      Usuń
  5. Cudny ten pokoik Wiki, a lalka bardzo realistyczna :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana a pokoik hmmm marzy mi sie w bieli;p

      Usuń
  6. pokoik cudny.. i kocurkowe motywy bombowe... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki wielgaśny ten WIkulinkowy pokoik i cudnie kolorowy ! Uwielbiam żywe barwy dla dzieciaków :)
    Cudeniek z minky zazdroszczę bezczelnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zakupy!! Wyłowiłaś fantastyczne ciuszki dla dzieciaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :* staralam sie a matka sama z gola dupa łazi;p

      Usuń
  9. Cuda wyłowiłaś, króliki przefajne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze,ze zakupowe szalenstwo )Ciuszki boskie<3
    Zdrówka dla Was kochani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszku;p lubie zakupy a staralam sie kupic cos fajnego chociaz raz;p
      dzieki kochana całujemy:*

      Usuń